[سینماگیمفا]: انسان و انحطاط وجودی او | سبک‌شناسی و تحلیل آثار دیوید کراننبرگ (قسمت دوم)

[سینماگیمفا]: انسان و انحطاط وجودی او | سبک‌شناسی و تحلیل آثار دیوید کراننبرگ (قسمت دوم)
دیوید کراننبرگ، در دو فیلم ابتدایی خود – استریو و جنایت‌های آینده – محافظه‌کاری شدیدی من‌باب ارائه‌ی محتوای رئال و ملموس قابل‌فهم نشان داد و پس از مدتی غوطه‌وری در دنیای بی‌زمان و بی‌مکان سورئال، وارد دوره‌ی دوم فاز فیلم‌سازی خود شد.  دوره‌ای که برخلاف دوره‌ی نخست، حاوی مضامین و درون‌مایه‌ی شدیداً افراط‌گرایانه بود و […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *